#2 Internet marketing podcast – Skutečný marketing

Hned po prvním podcastu jsme věděli, že tento směr nás baví a dává nám smysl. Navíc jsme se setkali s několika pozitivními reakcemi, nejen z řad našich klientů. A proto jsme si řekli, že budeme s našimi podcasty “Z více úhlů” pokračovat společně s 3it.cz dále.

Jak jsme již psali posledně, hlavním cílem podcastu je představit vám zajímavé osobnosti e-commerce, které za sebou již něco mají a dokáží předat co nejvíce z praxe.

Nyní se nám také podařilo získat dva zajímavé hosty. Nicka Ollendera z D-sport.cz  (za stranu e-shopaře) a Kristýnu Szkanderovou z Wearesignature.cz. Hlavním tématem byl tentokrát marketing, respektive “Skutečný marketing”.

Pokud vás zajímá, jak probíhá spolupráce s Kovym (známým českým Youtuberem) a nebo jak se vymýšlí kampaň na den želv 🙂, tak si tento podcast nesmíte nechat ujít.

 

Podcast si můžete pustit na všech oblíbených platformách.

V rozhovoru uslyšíte:

9:00 Nickovi tipy, jak si vybrat agenturu
13:00 Jaké to je mít inhouse marketingový tým a externí dle Kristýny
23:00 Jak vybrat influencera
40:00 Zásady kampaně dle Nicka
45:00 Tip Kristýny k trendům v onlinu
51:00 Nick o Cvičíme s D-sportem
1:01:00 We Are Signature a Kovy
1:08:00 Jak se D-sport popral se vstupem konkurentů na trh

Víme, že je co zlepšovat a podcasty chceme dál posouvat. Proto budeme rádi za vaši zpětnou vazbu, tipy na nová témata a hosty, ať můžeme příští podcast zase o něco vylepšit.

Budeme také moc rádi za jakékoliv sdílení. Hlavně mezi lidi, kterým podcasty mohou pomoci :).

Příspěvek byl publikován | Rubrika: AdWords, E-shop, Facebook Ads, IMSraz, PPC | Štítky: , , , | Autor: .

Autor: Jakub Herrmann

PPC reklamě se věnuji od roku 2012. Nejdříve jsem pracoval v agentuře a asi před 5 lety jsem se rozhodl jít na „volnou nohu“. Primárně se zaměřuji na výkonnostní kampaně na Google, Seznam.cz a také Facebooku. Můžeme se potkat na konferencích, kterých se aktivně účastním. Také přednáším, např. na Barcampu. Důkladně mě vyzpovídal Mladypodnikatel.cz V agentuře PLACEMENT.cz mám na starosti: Vedení týmu a PPC kampaní. Rozsáhlé strategie PPC kampaní klientů. Specializace (oblíbený) typ kampaně: Search, display a Facebook kampaně.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.