#1 Internet marketing podcast – ERP systémy

Pandemie značně omezila fungování našich pravidelných Internet marketing srazů v Ostravě. Rozhodli jsme se proto tento projekt posunout trošku dál, chceme se totiž i nadále věnovat vzdělávání a určitě pokračovat v provozování akce IMsraz.cz.

Řekli jsme si, že vystoupíme mimo naši komfortní zónu a vstoupíme do vod podcastů, i když víme, že podcasty nyní dělá spousta lidí a firem. Přesto věříme, že pokud udržíme formu, jakou to děláme a podaří se nám dále komunikovat zajímavá témata a hosté, může být také náš podcast přínosný pro online podnikatele v Česku.

Internet marketing sraz měl jedno hlavní pravidlo – být neformální setkání pro lidi, které baví e-commerce a online podnikání. Toto chceme zachovat i v podcastu.

Budeme si zvát zajímavé osobnosti české e-commerce scény a probírat témata, která často řešíme nejen my, ale také naši klienti. Víme, že pohled jedné strany na určitou problematiku nemusí být vždy správný, a tak jsme se rozhodli pozvat si osobnosti s různými pohledy na věc.

Jako první téma našeho podcastu jsme zvolili ERP systémy neboli informační systémy. Víme, že to není úplně “sexy” téma, ale zároveň vidíme, jak je důležité. Společně s Michalisem Katapodisem z firmy 3it.cz jsme vyzpovídali majitele e-shopu Svetcukraru.cz Michala Kubíčka a za vývojáře ERP systémů K2.cz jednatele Pavla Motana.

Podařilo se nám probrat více otázek, než jsme původně zamýšleli. Pánové byli skvělí a jejich informace rozhodně stojí za poslech!

Podcast si můžete pustit na všech oblíbených platformách.

Víme, že je co zlepšovat a podcasty chceme dál posouvat. Proto budeme rádi za vaši zpětnou vazbu, tipy na nová témata a hosty, ať můžeme příští podcast zase o něco vylepšit.

Budeme také moc rádi za jakékoliv sdílení, hlavně mezi lidi, kterým podcasty mohou pomoci :).

Příspěvek byl publikován | Rubrika: IMSraz | Štítky: , , , , | Autor: .

Autor: Jakub Herrmann

PPC reklamě se věnuji od roku 2012. Nejdříve jsem pracoval v agentuře a asi před 5 lety jsem se rozhodl jít na „volnou nohu“. Primárně se zaměřuji na výkonnostní kampaně na Google, Seznam.cz a také Facebooku. Můžeme se potkat na konferencích, kterých se aktivně účastním. Také přednáším, např. na Barcampu. Důkladně mě vyzpovídal Mladypodnikatel.cz V agentuře PLACEMENT.cz mám na starosti: Vedení týmu a PPC kampaní. Rozsáhlé strategie PPC kampaní klientů. Specializace (oblíbený) typ kampaně: Search, display a Facebook kampaně.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.