Jak být rychlejší v Ads? Využíváte klávesové zkratky? Pokud ne, tak je na čase začít!

Nové rozhraní Ads je tady už nějakou dobu. Přineslo několik změn a pro rychlejší práci přineslo klávesové zkratky. Klávesové zkratky v Ads fungují podobně jako CTRL⌘ + C a CTRL⌘ + V. Pomocí zkratek můžete ušetřit čas nebo pohodlně vyhledávat. Pokud neznáte tuto drobnost, tak se prosím seznamte.

*Každé video ve spodní části obsahuje grafické vyobrazení klávesové zkratky.

Pohybování se v rámci účtu, kampaní, sestav a klíčových slov

Například jste na úrovní klíčových slov a chcete zpět na výpis sestav. Použijete zkratku G a J.

Z výpisu klíčových slov, popřípadě nastavení kampaně se můžete na přehled všech kampaní dostat zkratkou G a C.

Pokud se chcete podívat na přehled klíčových slov, stačí použít zkratku G a K.

Rychlý přístup na rozšíření

Ať už jste na úrovni účtu, kampaně, sestavy nebo někde v nastavení a potřebuje do sekce Rozšíření, tak stačí použít zkratku G a X.

Vyhledávání

Pokud se vám někdy stalo, že v účtu nemůžete něco najít nebo nechcete zbytečně proklikávat nabídku, tak stačí využít zkratku G a T a napsat co hledáte.

Seznam  všech zkratek zkratek:

  • G a C – přechod na všechny kampaně
  • G a J – přechod na reklamní sestavu
  • G a K – přechod na klíčové slova
  • G a X – přechod na kartu rozšíření
  • G a A – přechod na reklamy
  • G a T – vyhledávání
  • G a S – přechod do nastavení
  • G a O – přechod na souhrn
  • G a Y – přechod na kartu doporučení

Nejčastěji používám zkratky na pohyb v kampaních, sestavách a pro vyhledávání. Za mě jsou klávesové zkratky tak návykové a rychlé, že je využívám i v Skliku. Schválně vyzkoušejte co to udělá.

Doporučení: Přečtěte si článek o podkladech pro graifkou PPC reklamu nebo tipy pro Google nákupy.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.